دانلود آهنگ جدید مسعود مرادی به نام حساس

دانلود آهنگ جدید مسعود مرادی به نام حساس

دانلود آهنگ جدید مسعود مرادی به نام حساس

دانلود آهنگ جدید مسعود مرادی به نام حساس
دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود مرادی به نام حساس با بالاترین کیفیت

ترانه سرا و آهنگساز : مسعود مرادی , تنظیم : علی کیانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ مسعود مرادی به نام حساس:

من رو تو وسواسم تو رو من حساسی

تو منو میقهمی خوب من و میشناسی

تو از احساس من راضی و خوش بینی

من تو رو دوست دارم عزیزم تضمینی

“به دلم میشینی که اینجوری بت دل بستم

به خدا دوست دارم و خیلی بهت وابستم

من بهت دل بستم تو هم به من دل دادی

از الان تا آخر دنیا رو حرفم هستم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

من دلم وا میشه وقتی تو رو میبینم

وقتی که اینجایی و وقتی پیشت میشینم

تو یه فرقی داری با بقیه که معلومه

قربون چشات برم که انقدر مظلومه

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

“به دلم میشینی که اینجوری بت دل بستم

به خدا دوست دارم و خیلی بهت وابستم

من بهت دل بستم تو هم به من دل دادی

از الان تا آخر دنیا رو حرفم هستم”(دو بار)



دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.